V předchozím článku jsem psal o nejlepších placených nástrojích pro SEO. Řada webů však nabízí omezenější nástroje, které lze používat zdarma. Zde se podíváme na tyto bezplatné možnosti.
1. Google Search Console
I když nejste na SEO optimističtí, bez ohledu na velikost vašeho webu nebo blogu, váš chvályhodný Search Console (dříve Webmaster Central) a nesčetné uživatelsky přívětivé nástroje pod kapotou by měly být vaším prvním přístavem. Sada nástrojů vám na první pohled poskytne cenné informace o vašem webu: může posoudit výkonnost vašeho webu a sledovat možné problémy při řešení problémů (jako jsou negativní odkazy na spam), pomáhá vám zajistit, aby váš web vyhovoval společnosti Google, a monitorovat indexování vašeho webu společností Google. .
Můžete dokonce nahlásit spam a požádat o přehodnocení, pokud na vašem webu byla uložena pokuta. Navíc, pokud se znovu a znovu nebudete odkazovat na pokyny pro webmastery, dobře, můžete vinit pouze sebe, pokud se pokazíte. Search Console je neustále aktualizována a probíhají nové funkce, například nový nástroj pro kontrolu adres URL nebo nový přehled souborů Sitemap.
2. SEOQuake
SEOQuake společnosti SEMRush je jedním z nejpopulárnějších rozšíření lišty nástrojů zbožňovanou miliony. To vám umožní zobrazit více parametrů vyhledávače za běhu a uložit a porovnat je s výsledky získanými pro jiné projekty. I když ikony a čísla, které přináší SeoQuake, mohou být pro neinformovaného uživatele nesrozumitelné, kvalifikovaní optimalizátoři ocení množství podrobností, které tento doplněk poskytuje.
Měřte podrobnosti o počtu návštěvníků a jejich zemi, získejte historii grafu provozu na grafu a další. Panel nástrojů obsahuje tlačítka pro aktualizaci indexu Google na webu, zpětné odkazy, hodnocení SEMRush, hodnocení Líbí se Facebooku, index Bing, pořadí Alexa, věk webového archivu a odkaz na stránku Whois. K dispozici je také užitečný podváděcí list a diagnostická stránka, kde je ptačí pohled na možné problémy (nebo příležitosti) ovlivňující konkrétní stránku nebo web.
3. Google AdWords keyword planner
832/5000Znalost správných klíčových slov, na která je třeba cílit, je při vytváření webové kopie důležitá. Používání bezplatného nástroje Google pro klíčová slova, který je součástí Adwords, nebylo snadnější. Připojte adresu URL svého webu do pole, začněte s kontrolou navrhovaných klíčových slov a můžete začít. Jill Whalen, CEO společnosti HighRankings.com, je fanouškem a nabízí rady těm, kteří začínají s optimalizací klíčových slov: „Ujistěte se, že tato klíčová slova používáte v obsahu svého webu.
Je to opravdu otázka, jak být popisný, protože fráze klíčových slov obvykle popisují, co nabízíte. Zamyslete se nad tím, že se snažíte odpovědět na něčí otázku na druhém konci vyhledávače. Obvykle prohledávají Google, protože mají otázku nebo problém, který mají vyřešit. Nechte svůj web odpovědět na tyto otázky a vyřešit tyto problémy a bude to ten, který se zobrazí ve výsledcích vyhledávání. “
4. Google Optimise
Ještě další nástroj Google na tomto seznamu (není překvapením, není to). Optimalizace není pro slabé srdce a bude i zkušené SEO odborníky nepříjemné. SEO není jen o žebříčku a bez správné rovnováhy obsahu, který se zabývá vašimi návštěvníky a řídí konverze, můžete vážně optimalizovat.
Bezplatná služba Google pomáhá vyhýbat se dohadům ze hry a umožňuje vám otestovat obsah vašich stránek: od jednoduchého testování dvou různých stránek A / B až po porovnání celé kombinace prvků na kterékoli dané stránce. K dispozici je také funkce přizpůsobení, které věci trochu okoření. Chcete-li spustit některé ze složitějších testů s více proměnnými, budete potřebovat dostatečný provoz a čas, aby výsledky byly proveditelné, stejně jako u Analytics.
5. Live Keyword Analysis
Jakýkoli zkušený odborník na optimalizaci vyhledávacích strojů vám řekne, na jakých klíčových slovech záleží, a když jednoduše přihazujete klíčová slova do svého textu libovolně, může vám ublížit než dobro, ale stojí za to, abyste měli správnou rovnováhu. Živá analýza klíčových slov je hračka, kterou můžete použít: stačí zadat klíčová slova a poté vložit text a analýza hustoty klíčových slov se provede za běhu. Nezapomeňte odpovídajícím způsobem ověřit a upravit svůj text, aby byla zajištěna optimální čitelnost. Nutnost pro textové copywritery webových stránek zejména proto, že se nemusíte registrovat ani platit za nic.
6. Ahrefs
Algoritmus Pagerank společnosti Google podporuje většinu toho, co způsobuje, že současný web funguje tak, jak funguje. Pochopení zpětných odkazů (weby, které na vás odkazují) umožňuje majitelům webových stránek a majitelům stránek pochopit, na které možnosti propojení by neměli přijít. Zadejte Ahrefy, pravděpodobně jeden z nejmocnějších hráčů.
Udržují jeden z největších aktuálně dostupných indexů zpětného spojení se 16 biliony známých odkazů, které pokrývají 200 milionů kořenových domén. Zatímco Ahrefs není zdarma, funkce kontroly zpětného odkazu je, která poskytuje užitečný snímek, který zahrnuje hodnocení vaší domény, prvních 100 zpětných odkazů, prvních 5 kotev a prvních 5 stránek, přísné minimum pro poskytnutí pocitu toho, co Ahrefs musí nabídka.
7. Small SEO Tools
SmallSEOTool je úžasný nástroj pro začátečníky i pro zkušené blogery. Malé SEO nástroje (v překladu) je kompletní SEO nástrojů, který má analýzu obsahu, výkon a mnoho dalších. Existuje tedy více než 50+ nástrojů. Vy si samožřejmě vyberte těch několik pro vás důležitých nástrojů, které vám mohou v SEO pomoci.
Zde je vybráno několik příkladů:
- Kontrola plagiátů
- Gramatika online
- Počítadlo slov
- Více SEO Metrics Checker – Moz, Majestic, Semrush, Alexa
- Article Rewriter Pro (Spinner)
- Kontrola polohy klíčových slov
- Kontrola hustoty klíčových slov
- Nástroj pro návrh klíčových slov s dlouhými ocasy a LSI
- Kontrola webových stránek SEO analýza a skóre
- Online webový nástroj Ping
- Kontrola rychlosti stránky
- Generátor souborů Sitemap XML
- Youtube stahovač
- Kontrola kódu na poměr textu
- Google Index Checker
- www Kontrola přesměrování