Nejlepší nástroje pro SEO v roce 2020

best-SEO-tools-2020

Opravdu je potřebujete? Tento článek o SEO nástrojích by vám rozhodování mohl usnadnit.

Pomocí těchto nástrojů analyzujte klíčové metriky svého webu.

V jádru je SEO (Search Engine Optimization) vyvinuté jako rozšíření přístupnosti webu pomocí pokynů HTML 4, aby bylo možné lépe identifikovat účel a obsah dokumentu.

To znamená zajištění, aby webové stránky měly jedinečné názvy stránek. Ty by měli správně odrážet jejich obsah, a také nadpisy klíčových slov, aby lépe zvýrazňovaly obsah jednotlivých stránek, a aby se s ostatními značkami zacházelo stejně.

Bylo to nutné. V neposlední řadě proto, že vývojáři webu se často zaměřovali pouze na to, zda jejich kódování fungovalo. A to spíše než na uživatelské zkušenosti, natož na základě pokynů pro publikování na webu.

Internet se hodně vyvíjí. hlavní vyhledávače, jako je Google, nyní při určování výsledků vyhledávání zpracovávají mnohem více informací mimo stránku. A v neposlední řadě pomocí sémantického zpracování, porovnávání uživatelských dat a použití neuronových sítí pro strojové učení vzorců, trendů a osobních preferencí.

I přesto však základní ideály SEO zůstávají stejné jako vždy. Stránky mají mít správné značky pro cílení na klíčová slova, nejen pro přirozené výsledky vyhledávání, ale také pro PPC (Pay Per Click) a další marketingové kampaně, kde výzvy k akci (CTA) a míry konverze jsou základními ukazateli úspěchu.

Jak ale má vědět firma, na která klíčová slova se má zaměřit na svých obchodních stránkách? Jak web filtruje transakční provoz od obecných návštěvníků webu? A jak může tento podnik zvýšit svou schopnost zachytit cílený provoz z internetu? Zde uvádíme řadu nástrojů, které vám pomohou přesně tyto úkony udělat.

1. Google Webmaster Tools

Kdo je lepší než vyhledávací gigant Google, aby vylepšil váše SEO?

  • Ideální pro začátečníky
  • Snadný přístup ke klíčovým metrikám
  • Živá podpora zdarma

Google Webmaster Tools (GWT) je skvělý způsob, jak mohou noví webmasteři začít se SEO. Arzenál nástrojů zahrnuje „Načíst jako Goole“, což vám umožní prohlížet URL stejným způsobem jako Google. Toto je velmi jednoduchý způsob, jak zjistit a odstranit špatnou optimalizaci vyhledávače. Poté můžete stránku upravit a dokonce zkontrolovat kód, abyste se ujistili, že váš web nebyl hacknut.

„PageSpeed ​​Insights“ vám umožňuje provádět kontroly rychlosti na stolních a mobilních verzích vašeho webu. Vzhledem k tomu, že mobilní provoz nyní celkově spotřebovává velkou část webového provozu, je to zásadní pro zajištění přístupu mobilních návštěvníků a zůstat na vašich stránkách.

„Nástroj pro testování strukturovaných dat“ je také užitečný pro kontrolu, zda byla data vložena správně, a provádí ověřovací rutiny pro kontrolu, zda jsou ve správném formátu.

Google také velmi velkoryse nabízí zdarma chat s osobním zástupcem prostřednictvím služby Hangouts. Tuto funkci můžete využít během běžné pracovní doby pro pomoc s problémy se stránkami, jako je zvládnutí různých nástrojů a odhalení škodlivé činnosti. Další pomoc je k dispozici na fóru GWT. Toto je místo pro webmastery, aby se připojil a sdílel tipy pro odstraňování problémů a výkon.

Společnost GWT obdržela univerzální chválu online, přičemž jedinou kritikou je mírné zpoždění mezi zveřejněním údajů a oznámením.

2. SEMrush SEO toolkit

  • Analyzujte metriky konkurentů
  • Informativní robustní přístrojová deska
  • Používá komplikovanou terminologii

Nástroje SEMrush SEO byly původně vyvinuty v roce 2008 společností SEMrush. V roce 2018 získal projekt na rozšíření finanční prostředky ve výši 40 milionů USD.

Nástroj pro výzkum klíčových slov je přístupný z velmi propracovaného řídicího panelu SEMrush. Můžete zobrazit podrobné zprávy o analýze klíčových slov a shrnutí všech domén, které spravujete.

Co je ještě důležitější, sada nástrojů SEO vám umožňuje porovnat výkon vašich stránek a zjistit, jak se řadíte proti konkurenci. Můžete například analyzovat zpětné odkazy z jiných webů na vaše. (tento proces je někdy označován jako „link building“).

Analýza provozu pomáhá identifikovat hlavní zdroje vašich webových obchodů, jako jsou hlavní odkazující stránky, vašich konkurentů. To vám umožní podrobně rozebrat, jak se vaše i vaše konkurenty měří z hlediska průměrné doby trvání relace a míry odchodů. „Srovnání zdrojů provozu“ navíc poskytuje přehled kanálů digitálního marketingu pro spoustu soupeřů najednou. Pro ty, kteří začínají SEO slang, jsou míra okamžitého opuštění procentem návštěvníků, kteří navštíví web, poté odejdou bez přístupu na jiné stránky na stejném webu.

Přehled domén přináší mnohem více než jen shrnutí SEO strategií vašich konkurentů. Můžete také zjistit konkrétní klíčová slova, na která cílí, a také získat přístup k relativnímu výkonu svých domén na stolních i mobilních zařízeních.

SEMrush obdržel mnoho pozitivních zmínek online, ale byl kritizován za použití SEO žargonu, jako je ‚SERP‘, který může odradit nezkušené uživatele. Předplatné „Pro“ stojí 99,95 $ (74,52 GBP) měsíčně, což zahrnuje přístup ke všem nástrojům SEO.

3. SEO Spider

SEO Spider je efektivní webový prohledávač, ale bezplatná verze je omezená

  • Používají přední výrobci v oboru
  • Vynikající funkce procházení
  • Free verze vhodná pouze pro malé webové stránky

SEO Spider byl původně vytvořen v roce 2010 eufemisticky nazvaným „Screaming Frog“. Mezi klienty tohoto hloupého plazů patří hlavní hráči jako Disney, Shazam a Dell.

Jednou z nejatraktivnějších funkcí SEO Spider je jeho schopnost provádět rychlé vyhledávání přátelských URL. Doporučené postupy SEO diktují, že vyhledávače mnohem častěji indexují jednoduché, relevantní a lidsky čitelné adresy URL přes adresy, které jsou nesmyslným řetězcem znaků, takže tato funkce je velkým bonusem.

SEO Spider může také procházet vaše stránky a hledat poškozené stránky. To vám ušetří potíže s manuálním kliknutím na každý odkaz a vyloučíte tak „404 chyb“.

Tento nástroj také umožňuje kontrolovat stránky s chybějícími značkami titulů, duplicitními metaznačkami, značkami nesprávné délky a dalšími funkcemi, které nejsou v souladu s nejlepšími postupy SEO.

SEO Spider také kontroluje počet odkazů umístěných na každé stránce, aby se předešlo špatnému SEO praktikám zveřejňování příliš mnoho na jedné stránce. To obvykle mate návštěvníky vašeho webu, což způsobí, že jdou jinam a Google také řadí stránky dolů s více než 100 „outlinks“.

K dispozici je bezplatná i placená verze SEO Spider. Bezplatná verze obsahuje většinu základních funkcí, jako jsou přesměrování procházení, ale je omezena na 500 adres URL. Také nemůžete přizpůsobit soubor robots.txt a nedochází k integraci analytiků Google. Díky tomu je „Lite“ verze SEO Spider vhodná pouze pro menší domény. Placená verze 180 $ (149 GBP) ročně a zahrnuje pokročilejší funkce a bezplatnou technickou podporu.

4. Majestic SEO Tools

Královská nabídka pro všechny držitele zpětného odkazu

  • Vynikající pověst
  • Obrovské množství dat zpětného odkazu
  • UI je lehce zastaralý

Majestic vznikl v roce 2011 a je neustále chválen veterány SEO. Díky tomu je jedním z nejstarších nástrojů SEO, které jsou dnes k dispozici.

Hlavním zaměřením nástrojů jsou zpětné odkazy, které představují odkazy mezi jednotlivými webovými stránkami. To má významný vliv na výkon SEO a jako takový má Majestic obrovské množství dat zpětného odkazu.

Uživatelé mohou prohledávat „čerstvý index“, který je prohledáván a aktualizován po celý den, kromě „historického indexu“, který byl oceněn online pro svou bleskovou rychlost. Jednou z nejoblíbenějších funkcí je „Majestic Million“, který zobrazuje hodnocení 1 milionu nejlepších webových stránek.

„Lite“ verze Majestic stojí 50 $ (39,99 GBP) za měsíc a obsahuje užitečné funkce, jako je kontrola hromadného zpětného odkazu, záznam referenčních domén, IP a podsítí, jakož i integrovaný „Site Explorer“ společnosti Majestic. Tato funkce, která je navržena tak, aby vám poskytla přehled o vašem internetovém obchodě, obdržela několik negativních komentářů kvůli malému datu. Majestic také nemá integraci Google Analytics.

5. Moz Pro

Nástroje marketingu vyhledávání podporovaný komunitou

  • Široká nabídka nástrojů
  • Obrovské množství dat
  • Podpůrná komunita

Moz.com je platforma nástrojů SEO, jejichž cílem je pomoci vám zvýšit provoz, hodnocení a viditelnost ve výsledcích vyhledávání.

Mezi klíčové nástroje patří možnost auditu vlastního webu pomocí prohlížeče „Moz pro pavouk“, který by měl upozornit na potenciální problémy a doporučit užitečné informace. K dispozici je také možnost sledovat hodnocení vašich stránek přes stovky nebo dokonce tisíce klíčových slov na jeden web.

K dispozici je také nástroj pro výzkum klíčových slov, který vám pomůže určit, která klíčová slova a kombinace klíčových slov mohou být pro cílení nejvhodnější, a je zde také nástroj pro analýzu zpětného odkazu, který kombinuje kombinaci metrik včetně „kotevního“ textu v odkazech a odhadované autority domény.

Ceny pro Moz Pro začínají u standardního plánu, který zahrnuje základní nástroje, na 99 USD (80 GBP) měsíčně. Plán Střední nabízí širší škálu funkcí za 179 $ (150 GBP) měsíčně a je k dispozici bezplatná zkušební verze. Vezměte prosím na vědomí, že plány mají 20% slevu, pokud se platí ročně. Pro potřeby agentur a podniků jsou k dispozici další plány a existují další placené nástroje pro místní výpisy a analýzu dat STAT.

I když se nezaregistrujete do Moz Pro, je k dispozici řada bezplatných nástrojů. Existuje také obrovská podpůrná komunita připravená nabídnout pomoc, radu a vedení v celé šíři problémů s marketingem vyhledávání.

zdroj informací: techradar.com překlad a doplnění: seoreality.cz

Mohlo by se vám také líbit

O autorovi: admin

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *